Úvod \ Smyslová hra - Cesta koření
SentoSphere - Smyslová hra - Cesta koření
1 335 Kč
Výrobce: SentoSphere
Kat. číslo: SSP109
Smyslová hra - Cesta koření, SentoSphere
Užijte si společnou zábavu se smyslovou hrou od francouzské značky SentoSphere.
Vydejte se na zaoceánskou výpravu, abyste ovládli obchod s kořením a prožili dobrodružství společností z východní Indie.
Vlastnit lodě a dobývat nové území a zisk tamního monopolu na koření, to byl cíl různých východoindických společností v 17. a 18. století. Prožijte i vy toto dobrodružství a to tím, že se naučíte rozpoznávat vůni koření, abyste ho mohli nakoupit za nejlepší cenu a pak ho prodat za cenu vyšší. Chcete li vyhrát, vraťte se co nejdříve zpět do Evropy se svým drahocenným nákladem. Evropské trhy na vás čekají.
Vydejte se na zaoceánskou výpravu a ovládněte obchod s kořením. Abyste uspěli v této éře velkého obchodu, budete muset rozpoznat koření podle jejich vůně, vyjednávat o cenách a spravovat své peníze. Vybrat si správné plavební trasy, střetnout se s piráty a okouzlit krále a sultány.
Tato taktická hra učí hráče fungování obchodu, zatímco zažívají vzrušení průzkumníků a poznávají život na moře. Hra v roce 1999 získala ocenění za nejlepší deskovou hru.
Díky této strategické a smyslové hře si představíte dobrodružství prvních mořeplavců s pochopením mechanismu světového obchodu, zlepšíte si čich díky 16 koření s charakteristickou vůní a dobře se zabavíte.
Součástí balení je 16 čichacích ampulek různých druhů koření.
Hra je vhodná od 7-99 let
SentoSphere je francouzská firma, která se prostřednictvím her nebo experimentálních a kreativních sad zaměřuje na výrobu produktů podporujících lidské smysly - čich, chuť, hmat, sluch a zrak.
Firma SentoSphere byla založena v roce 1989 paní Véronique Debroise, jejíž vášní jsou vůně. Inspiraci hledala po celém světě a na základě svých poznatků sepsala několik knih. Rozhodla se také navrhnout několik čichových her určených celým generacím. Ty posléze obohatila o další hry podporující zbývající čtyři lidské smysly. Uvědomuje si, že západní vzdělávání je totiž založeno především na výuce právě skrze smysly. Vznikly tak hry podporující čich, chuť, hmat, sluch a zrak a s postupem let také přibyly experimentální sady, které jsou hitem současnosti.
Produkty SentoSphere nesou mnoho ocenění. S ohledem na bezpečnost a kontrolu kvality zůstává výroba stále ve Francii. Dalším důvodem je důraz na ochranu životního prostředí a proto je samozřejmá recyklace všech odpadů a minimální zátěž ovzduší. Všechny produkty tak mají svůj původ z 80% surovin a komponentů vyrobených do vzdálenosti 400 km.
Toto zboží ještě nikdo nekomentoval, můžete být první.
Nový komentář ke zboží
Prosíme o zachování slušnosti v komentářích. Pište pokud možno s diakritikou. Komentáře které se nebudou vztahovat ke zboží, popřípadě komentáře urážlivé, protizákonné a podobně budou vymazány.
Html tagy budou z komentářů automaticky smazány, jakékoliv formátování textu není z bezpečnostních důvodů možné.
Internetové adresy budou převedeny automaticky na odkazy.
SentoSphere je francouzská firma, která se prostřednictvím her nebo experimentálních a kreativních sad zaměřuje na výrobu produktů podporujících lidské smysly - čich, chuť, hmat, sluch a zrak.
Firma SentoSphere byla založena v roce 1989 paní Véronique Debroise, jejíž vášní jsou vůně. Inspiraci hledala po celém světě a na základě svých poznatků sepsala několik knih. Rozhodla se také navrhnout několik čichových her určených celým generacím. Ty posléze obohatila o další hry podporující zbývající čtyři lidské smysly. Uvědomuje si, že západní vzdělávání je totiž založeno především na výuce právě skrze smysly. Vznikly tak hry podporující čich, chuť, hmat, sluch a zrak a s postupem let také přibyly experimentální sady, které jsou hitem současnosti.
Produkty SentoSphere nesou mnoho ocenění. S ohledem na bezpečnost a kontrolu kvality zůstává výroba stále ve Francii. Dalším důvodem je důraz na ochranu životního prostředí a proto je samozřejmá recyklace všech odpadů a minimální zátěž ovzduší. Všechny produkty tak mají svůj původ z 80% surovin a komponentů vyrobených do vzdálenosti 400 km.