Úvod \ Kreativní sada Kyanotypie - Vyvolávání obrázků
SentoSphere - Kreativní sada Kyanotypie - Vyvolávání obrázků
709 Kč
Výrobce: SentoSphere
Skladem: 1 ks
Kat. číslo: SSP2833
Kreativní sada Kyanotypie - Vyvolávání obrázků, SentoSphere
Kyanotypie Sentosphere je kreativní sada, která děti zavede do tajů fotografického procesu. Díky této technice si vytvoří vlastní obrazy a naučí se nové věci.
Kyanotypie je fotografický proces, při kterém vznikají fotografie nebo obrázky tmavě modré barvy - je přezdívaná pruská modř. Tento proces nese název z řeckého "kyanos", což znamená tmavě modrá. Tato technika souvisí s účinkem světla na dvě chemické látky, které jsou smíchány - železito-amonný citrát a železitan draselný. Směs za přítomnosti světla oxiduje a získá modrou barvu.
Objevte s dětmi nádhernou techniku kyanotypie. Tato kreativní sada pochází od francouzské značky Sentosphere.
Děti zde budou pracovat s fotografickým procesem, který se provádí se směsí, která reaguje na světlo. Exponovaná místa se objeví v pruské modři. Tvořit mohu s přiloženými deskami nebo si mohou vytvořit vlastní obrazy pomocí sušených květů a listů.
V balení najdou také 1 rámeček, do kterého si mohou díla vystavit.
Kyanotypie se dnes používá především pro umělecké a vzdělávací účely a někteří současní umělci s ní vvytvářejí velmi krásná obrazová díla.
Děti se díky této kreativní sadě seznámí s touto úžasnou technikou a vytvoří si nádherné obrazy.
Balení obsahuje: 1 nádoba ferokyanid draselný, 1 nádoba železitoamonný citrát, 12 listů papíru, 4 lepící šablony, 1 pipeta, 1 kádinka, 1 houbový kartáč, 2 rukavice, ochranné brýle, 1 rámeček a návod ke tvoření
Sada je vhodná pro děti od 8 let
SentoSphere je francouzská firma, která se prostřednictvím her nebo experimentálních a kreativních sad zaměřuje na výrobu produktů podporujících lidské smysly - čich, chuť, hmat, sluch a zrak.
Firma SentoSphere byla založena v roce 1989 paní Véronique Debroise, jejíž vášní jsou vůně. Inspiraci hledala po celém světě a na základě svých poznatků sepsala několik knih. Rozhodla se také navrhnout několik čichových her určených celým generacím. Ty posléze obohatila o další hry podporující zbývající čtyři lidské smysly. Uvědomuje si, že západní vzdělávání je totiž založeno především na výuce právě skrze smysly. Vznikly tak hry podporující čich, chuť, hmat, sluch a zrak a s postupem let také přibyly experimentální sady, které jsou hitem současnosti.
Produkty SentoSphere nesou mnoho ocenění. S ohledem na bezpečnost a kontrolu kvality zůstává výroba stále ve Francii. Dalším důvodem je důraz na ochranu životního prostředí a proto je samozřejmá recyklace všech odpadů a minimální zátěž ovzduší. Všechny produkty tak mají svůj původ z 80% surovin a komponentů vyrobených do vzdálenosti 400 km.
Toto zboží ještě nikdo nekomentoval, můžete být první.
Nový komentář ke zboží
Prosíme o zachování slušnosti v komentářích. Pište pokud možno s diakritikou. Komentáře které se nebudou vztahovat ke zboží, popřípadě komentáře urážlivé, protizákonné a podobně budou vymazány.
Html tagy budou z komentářů automaticky smazány, jakékoliv formátování textu není z bezpečnostních důvodů možné.
Internetové adresy budou převedeny automaticky na odkazy.
SentoSphere je francouzská firma, která se prostřednictvím her nebo experimentálních a kreativních sad zaměřuje na výrobu produktů podporujících lidské smysly - čich, chuť, hmat, sluch a zrak.
Firma SentoSphere byla založena v roce 1989 paní Véronique Debroise, jejíž vášní jsou vůně. Inspiraci hledala po celém světě a na základě svých poznatků sepsala několik knih. Rozhodla se také navrhnout několik čichových her určených celým generacím. Ty posléze obohatila o další hry podporující zbývající čtyři lidské smysly. Uvědomuje si, že západní vzdělávání je totiž založeno především na výuce právě skrze smysly. Vznikly tak hry podporující čich, chuť, hmat, sluch a zrak a s postupem let také přibyly experimentální sady, které jsou hitem současnosti.
Produkty SentoSphere nesou mnoho ocenění. S ohledem na bezpečnost a kontrolu kvality zůstává výroba stále ve Francii. Dalším důvodem je důraz na ochranu životního prostředí a proto je samozřejmá recyklace všech odpadů a minimální zátěž ovzduší. Všechny produkty tak mají svůj původ z 80% surovin a komponentů vyrobených do vzdálenosti 400 km.